1. Wszystkie towary będące w ofercie sklepu internetowego Sprzedającego www.stanislawbm.pl są fabrycznie nowe i objęte są gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.
2. Celem rozpatrzenia reklamacji, Klient powinien przesłać/dostarczyć reklamowany towar wraz (jeśli to możliwe) z dowodem zakupu, oraz krótkim opisem czego dotyczy reklamacja.
3. Reklamowany towar należy dostarczyć na adres Sprzedającego.
4. Sprzedający zwraca Klientowi koszty przesyłki w momencie ich udokumentowania.
5. W ciągu 14 dni Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszonej przez Klienta reklamacji oraz powiadomi o dalszej procedurze postępowania – telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.
6. W przypadku uznania reklamacji na rzecz Klienta, Sprzedający:
– naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany towar na nowy,
– jeśli wymiana lub naprawa nie są technicznie możliwe Sprzedający zwróci pełną wartość zamówionego towaru w ciągu 14 dni.
7. W przypadku towaru, który objęty jest gwarancją producenta, Klient może reklamować towar wynikający z uprawnień gwarancji danego producenta.
8. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru z zawartą z Klientem umową, które zostało stwierdzone przez Klienta przed upływem 2 lat od momentu dostawy towaru. Klient w takim przypadku zobowiązany jest do powiadomienia Sprzedającego o stwierdzonej niezgodności z zawartą umową w ciągu 2 miesięcy od dnia wykrycia niezgodności.